2023

  •  ‘’Gole Doyuran Raketler’’ kampanyası ile Effie Ödülleri’nde “Altın Effie” ödülüne layık görüldü.
  • Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen Brandverse Awards’un SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde Fast Food kategorisinde Bronz ödülüne layık görüldü. Brandverse Awards Jüri Değerlendirmesi sonuçlarında da 1 Altın, 3 Gümüş, 5 Bronz olmak üzere toplam 9 ödüle layık görüldü.
  • Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğiyle bu yıl yedincisi gerçekleştirilen “Cool Markalar Araştırması”nda Fast Food kategorisinde 6. kez ödüle layık görüldü.
  • İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu yıl 13. kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri’nde Sosyal Medya kategorisinde ''Honey Mustard’a Bayılanlar'' paylaşımıyla Altın Mixx ödülüne layık görüldü.
  • Tech Brands Turkey’de ‘’Hızlı Servis Restoranı-Hamburger” kategorisinde 2. kez “Yılın Teknoloji Markası” ödülüne layık görüldü.

2022

  • Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve AKADEMETRE Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen “1 Numaralı Markalar Araştırması”'nda “Self Servis – Restoran” kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
  • Türkiye İtibar Akademisi tarafından gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi (TİE), Türkiye Gençlik Endeksi (G250), Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi ve Ekonomiye Fayda Endeksi (EFE)’nde iki yıl üst üste sektörel derece elde etmesine istinaden “Türkiye’nin Sembol Markası” ödülüne layık görüldü
  • 34’üncüsü gerçekleştirilen, yaratıcı kampanyaların ödüllendirildiği Kristal Elma organizasyonunda ‘’Şampiyonluk Yolu Raketleri’’ projesiyle Kristal Ödül’e layık görüldü.
  • Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen ve Dijital Pazarlama İletişimi Platformu’nun (DPİP) destek verdiği Brandverse Awards’un SocialBrands Veri Analitiği Bölümü'nde Fast Food kategorisinde Gümüş ödülüne layık görüldü.
  • Beykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi iş birliği ile gerçekleştirilen, Türkiye’nin en itibarlı şirketlerinin belirlendiği Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın sonuçlarına göre “En İtibarlı Marka Ödülü” aldı.
  • Tech Brands Turkey’de ‘’Hızlı Servis Restoranı-Hamburger” kategorisinde “Yılın Teknoloji Markası” ödülüne layık görüldü.
  • Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen, yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşlarını ödüllendiren ilk ve tek etkinlik The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri kapsamında ‘’Self Servis/Fast Food Restoran’’ kategorisinde 5. kez ‘’Yılın İtibarlısı’’ seçildi.

2021

  • Marketing Türkiye dergisi tarafından gerçekleştirilen Türkiye’nin Tutku Markaları ve Hayata Anlam Katan Markalar araştırmasında birinci sırada yer aldı
  • A.L.F.A. Awards’ta “Fast Food” kategorisinde “Yılın Customer Brand’i” ödülüne layık görüldü.
  • Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğiyle bu yıl altıncısı gerçekleştirilen “Cool Markalar Araştırması”nda Fast Food kategorisinde 5. kez ödül sahibi oldu.
  • Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle bu yıl beşincisi gerçekleştirilen, Türkiye’nin en kapsamlı ve veriye dayalı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey 2021’de ''SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri'' başlığı altında, "Fast Food" kategorisinde "Gümüş Ödül” aldı.
  • Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen, yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşlarını ödüllendiren ilk ve tek etkinlik The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri kapsamında ‘’Fast Food’’ kategorisinde 4.kez ‘’Yılın İtibarlısı’’ seçildi.
  • Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve AKADEMETRE Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen “1 Numaralı Markalar Araştırması”'nda “Self Servis – Restoran” kategorisinde birinciliğe layık görüldü.

2020

  • Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle dördüncüsü gerçekleştirilen marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilere ve jüri değerlendirmesine dayalı ölçen ilk ve tek yarışma Social Media Awards Turkey Fast Food kategorisinde “Gümüş Ödül” sahibi oldu.
  • Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) İstatistik bölümünün akademik denetiminde ve raportörlüğünde gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi 2019 Araştırması'na göre Fast Food Restoran Zinciri Sektörü’nde 2. kez "Türkiye'nin En İtibarlı Markası” ödülüne layık görüldü.
  • Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen, yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşlarını ödüllendiren ilk ve tek etkinlik The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri kapsamında ‘’Fast Food’’ kategorisinde ‘’Yılın İtibarlısı’’ seçildi.

2019

  • Kristal Elma Yaratıcılık Ödülleri’nde, Habere Gel/Hırsız ve Habere Gel/Hastane reklam filmleriyle Film-TV sinema/perakende, satış, e-ticaret kategorisinde “gümüş”, Mini Flame King/Kano, Mini Flame King/Ofis, Mini Flame King/VIP projesiyle Online Film/Perakende, Satış, E-ticaret kategorisinde “gümüş”, Mini Flame King projesiyle Açık Hava/Sektör kategorisi/Perakende – AVM – E-ticaret kategorisinde “Gümüş”, Mini Flame King projesiyle Tasarım/Görsel İletişim Tasarımı/Promosyon Malzemesi kategorisinde “bronz”, Mini Flame King projesiyle Dijital, Sosyal Medya ve Aktivasyon/Verinin Yaratıcı Kullanımı/ Sosyal Veri ve İçgörü kategorisinde “Gümüş”, Mini Flame King projesiyle Dijital, Sosyal Medya ve Aktivasyon/Dijital Kampanyalar/ Diğer kategorisinde “Kristal” ödüllerine layık görüldü.
  • Burger King® China, Yılın Master Franchisee’si Ödülü’ne layık görüldü.
  • Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğiyle bu yıl beşincisi gerçekleştirilen “Cool Markalar Araştırması”nda Fast Food kategorisinde 4. kez ödül aldı.
  • Felis Ödülleri’nde ‘’Mini Flame King’’ projesi ile ‘’Promosyon Kampanyalarında Geleneksel Olmayan Ortamların Kullanımı” ve “Sosyal Veri & İçgörü’’ kategorilerinde ödüle layık görülmüştür. “Küçük Ölçekli, Organize Perakende, Sosyal Platform Kullanımı, Promo ve Aktivasyon Kampanyaları, Veri Çıkışlı Hedefleme ve Veriden Çıkan Ürün / Hizmet / Deneyim” kategorilerinde de hak kazanan Mini Flame King Projesi ayrıca 6 başarı ödülü almıştır.
  • Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) İstatistik bölümünün akademik denetiminde ve raportörlüğünde gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması'na göre Restoran sektörü “Fast Food” kategorisinde "Türkiye'nin En İtibarlı Markası” ödülüne layık görüldü.
  • Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen A.L.F.A Awards ödül töreninde iki kategoride ödüle layık görüldü. 1200 kişilik halk jürisinin oyları ile "Customer Brand" seçilerek “Fast Food” kategorisinde birincilik ödülüne layık görülen Burger King®, “Çalışan Memnuniyeti Deneyimi” sektöründe Burger King® memnuniyet sıralamasında öne çıkan markalardan biri oldu.
  • Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği, pazarlama ve iletişim alanında dünyanın en zorlu ve itibarlı yarışması olarak kabul edilen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri’nde, EuroLeague sponsorluğu kapsamında hayata geçirdiği “Basketbolu Ateşliyoruz” kampanyası ile Altın Effie ödülüne layık görüldü.
  • Küresel markalar topluluğu Sustainable Brands İstanbul için Nielsen tarafından ikincisi gerçekleştirilen “Good Life Brands/İyi Yaşam Markaları Araştırması” sonuçlarına göre de “Restoran-Cafe” kategorisinde birinciliğe layık görüldü.”
  • Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve AKADEMETRE Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen “1 Numaralı Markalar Araştırması”'nda “Self Servis – Restoran” kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
  • Marketing Türkiye ile tüketici araştırmaları konusundaki çalışmaları ile öne çıkan AKADEMETRE’nin ortak düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” kapsamında “Fast-Food” kategorisinde “Yılın İtibarlısı” seçildi.

2018

  • Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Cool Markaları” araştırmasında “Fast-Food” kategorisinde 3. kez “Yılın Cool Markası” oldu.
  •  “Ateş Seni Çağırıyooo!” reklam filmi ile “Felis Başarı Ödülü”’ne layık görüldü.
  • Kristal Elma Yaratıcılık Ödülleri’nde “Ateş Seni Çağırıyor” kampanyasıyla Film-TV ve Sinema/perakende, satış, e-ticaret kategorisinde ‘Gümüş’; Basın/İçecekler kategorisinde ‘Kristal’ elma ödülüne layık görüldü.
  • MediaCat için Ipsos tarafından yapılan “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırmasına göre 5. kez “Türkiye’nin En Sevilen Fast Food Markası” seçildi.
  • Whopper® ateşinin gücünü eğlenceli bir dille vurgulayan kampanyası “Ateş Seni Çağırıyooo!” ile Effie Ödülleri’nde “Bronz Effie” ödülüne layık görüldü.
  • Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve araştırma şirketi AKADEMETRE işbirliği ile Türkiye genelinde yapılan “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları Araştırması”nın sonuçlarına göre “Self Servis Restoran Kategorisi’nde 1 numaralı marka seçildi.

2017

  • Mediabrands Insight tarafından yapılan “Türkiye’de Fast-Food Sektörü” araştırmasında “En Çok Tercih Edilen Marka” ödülüne layık görüldü.
  • Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE işbirliğiyle yaptığı “İtibar ve Marka Değeri Performans Ölçümlemesi” araştırmasında “Fast-Food” kategorisinde marka algısını en çok yükselten kurum olarak “The One Awards” ödülüne layık görüldü.
  • Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve araştırma şirketi AKADEMETRE iş birliği ile yapılan “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları Araştırması”’nda bir numaralı marka seçildi.
  • Digital Age tarafından gerçekleştirilen “GameChanger 2017” araştırmasında, tüketici gözüyle kategori bazlı en dijital markalar arasında “Zincir Restoranlar” kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
  • Capital ve Ekonomist Dergileri tarafından gerçekleştirilen “Fast Retail 2017/Perakendenin Hızlıları Ödüllleri” kapsamında “Türkiye’nin (Mağaza Sayısına Göre) En Büyük Fast Food Perakende Şirketi” kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
  • Marketing Türkiye ile Roamler Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Cool Markaları” araştırması sonucunda “Fast-Food” kategorisinde “En Cool Marka” ödülüne layık görüldü.
  • A.L.F.A. Awards’ta “Hızlı Servis Restoranları” kategorisinde müşteri deneyimini en iyi yöneten marka olarak birincilik ödülüne layık görüldü.
  •  “UFRAD Franchising Ödülleri’nde “Türkiye’nin En Büyük Franchise” ödülüne layık görüldü.
  • The Brand Age Dergisi ile Xsights Araştırma ve Danışmanlık iş birliğinde gerçekleştirilen "Summer Hits 2017: Yazın Sevilen Markaları” araştırmasında birinciliği göğüsledi.
  • Restaurant Brands International tarafından hazırlanan “Restoranların Açılış Kalitesi Endeksi” kriterine göre “Yılın Pazarlama Ödülü”’ne layık görüldü.
  • Kristal Elma Ödülleri’nde “Paket Servis Buz Gibi” ilanı ile “Bilboard ve Radyo” kategorisinde 2 Gümüş ödül sahibi oldu.

2016

  • Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve araştırma şirketi AKADEMETRE iş birliği ile yapılan “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları Araştırması”’nda bir numaralı marka seçildi.
  • Kristal Elma Ödülleri’nde “Düello” reklam kampanyası ile “Dijital ve Doğrudan Pazarlama” kategorilerinde “2 Kristal Elma”, “Medya” kategorisinde “1 Gümüş Elma” ve “Açıkhava” kategorisinde “2 Gümüş Elma” ödülüne layık görüldü.
  • 11. Felis Ödülleri’nde “Düello” reklam kampanyası ile “Dijital Bölüm-Oyun” kategorisinde ödül aldı.
  • 14. Altın Örümcek Web Ödülleri’nde “Restoran & Cafe” kategorisinde “Halkın Favorisi” seçildi.
  • Marketing Türkiye ile Roamler Türkiye’nin “Cool Markalar” araştırması sonucuna göre “Fast Food” kategorisinde “En Cool Marka” ödülüne layık görüldü.

2015

  • 13. Altın Örümcek Web Ödülleri’nde “Yiyecek & İçecek ve Restaurant & Cafe” kategorisinde ikincilik ödülüne layık görüldü.
  • “Web Awards 2015” ödüllerinde “Food Industry” kategorisinde “Standard of Excellence” ödülüne layık görüldü.
  • Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen “Effie Ödül Töreni’”nde “Patatesin Kralı”  kampanyasıyla “Zincir Mağaza ve Restoran” kategorisinde “Gümüş Effie Ödülü”ne layık görüldü.
  • MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı”seçildi.
  • AVM'lerde En Çok Beğenilen Marka Ödülleri’nde “Restoran” kategorisinde birinci seçildi.
  • “Horizon Interactive Awards” ödüllerinde Woohoo Digital tarafından yenilenen kurumsal web sitesi ile “Silver Award” ödülüne layık görüldü.

2014

  • “20 Years Of Excellence” ödülüne layık görüldü.
  • Peramoda Ödül Töreni’nde yılın “En Başarılı Hızlı Servis Restoran Zinciri” ödülüne layık görüldü.
  • MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin En Samimi Markası” seçildi.

2013

  • “AVM'lerde En Çok Beğenilen Marka Ödülleri”nde “Restoran” kategorisinde birinci seçildi.
  • MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı” seçildi.
  • MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin En Samimi Markası” seçildi.
  • MediaCat araştırma sonuçlarına göre “2012’nin En Çok Konuşulan Fast Food Markası” seçildi.

2012

  • EMEA Konfersansı’nda “Franchisee Award Aggressive & Profitable Growth” ödülüne layık görüldü.
  • MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® EMEA Konferansı’nda “En Çok Kar Eden Franchise” seçildi.
  • Burger King® EMEA Konfersansı’nda “Franchisee Award Aggressive & Profitable Growth” ödülüne layık görüldü.

2011

  • MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin Lovemark’ı”ödülüne layık görüldü.
  • MediaCat ve Ipsos KMG araştırması sonucu “Fast Food” kategorisinde “Türkiye’nin En Samimi Markası” ödülüne layık görüldü.
  • “Digital Age Yaratıcılık Ödülleri’”nde “Monopoly Çılgınlığı Burger King®’de” kampanyası ile “En Yaratıcı Mobil Kampanyalar” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.
  • “Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) Ödülleri'”nde “Monopoly Çılgınlığı Burger King®’de” kampanyası ile üçüncülüğe layık görüldü.
  • İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde (İPZ) “Monopoly Çılgınlığı Burger King®’de” kampanyası ile “En İyi Mobil Pazarlama Kampanyası” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® EMEA Konferansı’nda “Building Brand and Sales” ödülüne layık görüldü.

2010

  • Burger King® EMEA konferansında “Grow The Brand” ödülüne layık görüldü.

2009

  • 2008 ve 2009 yıllarının ilk çeyreğinde “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi Araştırması’nda “Sektör Birinciliği” ödülüne layık görüldü.

2007

  • Tüketici Raporu Dergisi tarafından verilen "9. Tüketiciyle Dost Altın Kalite Ödülü” aldı.
  • Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi Araştırması’nda “Sektör Birinciliği” ödülüne layık görüldü.
  • Antalya Belediyesi tarafından hijyen alanında verilen “Beyaz Bayrak” ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® Taksim ve Beyoğlu restoranları ile “Beyaz Zambak” ödülüne layık görüldü.

2006

  • Burger King® Taksim ve Beyoğlu restoranları ile "Beyaz Zambak" ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi Araştırması”’nda "Sektör Birinciliği" ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® organizasyonu içinde "En Fazla Restoran Açan Ülke" ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® organizasyonu içinde "Marka Liderliği" ödülüne layık görüldü.

2005

  • Burger King® Taksim ve Beyoğlu restoranları ile "Beyaz Zambak" ödülüne layık görüldü.

2004

  •  “Aşıklar Günü” kampanyası ile "En Başarılı PR Kampanyası" ödülüne layık görüldü.

1999

  •  “Gizli Müşteri Ziyaretleri” alanında "Serviste Mükemmellik" ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® Türkiye’deki operasyonuyla 1.500 Burger King® Master Franchise şirketi arasından "En Hızlı Gelişim" ödülüne layık görüldü.
  • Burger King® “Türkiye'deki Burger King® Restoran Zincirleri” ile Avrupa, Afrika ve Orta Doğu bölgesinde "En Hızlı Büyüyen Ülke" özel ödülünü aldı.

1997

  • Burger King® kuruluşunun 3. yılında “En Hızlı Büyüyen Şirket” ödülüne layık görüldü.